Tombalak_annesi 9 Eylül 2020 🙏🏻 ek gidamiz güzel gidiyor canım ilk zaman ağzını kitlemeler filan asla istemedi ama sonra alıştı şimdi neredeyse kaseyi bitiriyor maşallah. Tadımlar filan bitti tabi mevsimsel sebzeler olarak. Şimdi çorbalar püreler ilerluyoruz öyle. Diş daha yok ama bu ay çıkacak gibi diş etleri felaket kabarmış durumda iki diş görünüyor bembeyaz fazla huzursuzluğu yok şükür. Uykularimiz da 6.ayda nedense bı bozuldu ama şuan çok çok iyi durumda eski rutine devam ediyoruz 😊🧿