Dün bir doktorla konuştum. Artık her 10 bebekten 8 i alerjik dedi.
sebebi nedir bilmiyorum ama çok yaygınlaştı bu durum. Hamilelikte yediğimiz gıdalardan olabiliyormuş artık yediklerimizde ne varsa farkında mısınız bilmiyorum ama eskiye göre bebeklerimizi emzirmemiz ne kadar zorlaştı görebiliyor musunuz. Yani ilk bebeğimde o kadar zorlandım ki 2. Bebeği nasıl yaparım bilemiyorum