Kızlar normalde gayet düzenli bir adet döngüm var. En fazla 1 2 gün oynar tarihler. Unutmamak adına kaydettiğim bir uygulama da var. Ramazan başında adet olmam gerekiyordu ama hala olmadım. 10 gün gecikti. Her ihtimale karşı gebelik testi de yaptım 2 kez. Biri 3 gün gecikince biri de 6 gün. İkisi de negatif çıktı. İki sorum var; eğer gebelik var ise ne zaman testte belli olur? Gebelik değilse bu gecikme bir sağlık problemi yüzünden olabilir mi?
4 gün sonra doktor randevum var ama beklerken düşünmekten bir hal oldum🙇🏻♀️