Esnertssrn
Kızlar bebeğim bugün 21 günlük olacak..1 -2 gündür aşırı balgamlı öksürüğüm var ama sökülmüyo . Hırıltılı nefes alıyorum. Bazen bisey takılıyo nefesimi kesiyo..mecburen acile gidicem ama göğüs filmi çekerlerse zararı olurmu..emziriyorum çünkü? Ama gitmezsem de boyle duramycam ciğerlerimin cok dolu olduğunu hissediyorum