Ayemta Kizlar bebegim dustu ust dudagi patladi kanadi amma durdu dudagi sismis simdi.Fakat baska neresi vurmus olabilr oluyorum resmen.doktora anca yarin gide biliyoruz karantinamiz yarin bitiyor.emziridm simdi eme bildu.acaba bisey olmus olabilrmi
Mom0911 Ayemta geçen benimki de vurdu,dudak bağı koptu sandım götürdüm. Dilini çok derin ısırmış dili kanamış. Dudak bağı normal duruyor dedi. Tekrar çok geçmiş olsun. İnşallah birşey olmaz 🙏🏻