Busee04 Merhaba herkese bebeğim 6 aylık olacak yakında alıştırma bardağı alacağım da kafam çok karıştı. Kullanan var mı bu markaları? Kimisi akıtıyor demiş kimisi su çok geliyor demiş. Sizin tecrübeleriniz nedir? 🌸👀
Ozcskrl Busee04 biz chiccoyla basladık. Cevirince akmıyor çektikçe geliyor. Sorunsuz alıştı. Akıtma gibi bişi yasamadık ama yumusak uclular biçok markada birbirine yakın. Nuk u bilmiyorum ama aventin akıtmadıgını biliyorum arkadasımdan. 👌
Busee04 Ozcskrl iki markada da su çok geliyor genzine kaçıyor falan demişler bi de az bi kesim gerçi ama 🤔 chicco ya da bakayım bi👍🏼😊
iremyy Busee04 Nuk Nature Sense öneririm.Başta bende Philips Avent almıştım ama akıttı, memnun kalmadım.Memnun kalanda çok, kalmayanda.Ben kalmayanlardanım.Öneri üzerine Nuk Nature Sense almıştım, çokta memnun kaldım.
lilibet Busee04 ben avent kullandım ilk etapta evet akışı fazla geliyor ama alışıyor 2 güne bebekler. Bi de ilk aldığım zamanlar akıtmıyordu kapağı sıkı kapanıyodu ama aç kapa yaptıkça kapak resmen ters çevirince düşer oldu. Çok akıttı sonraları hiç içime sinmedi haliyle. Nuku bilmiyorum ama avent övüldüğü kadar iyi değil alıştırma bardağında