Kara_Melek Nuraky Yaptırdık evet. Ağız yolu ile yavaş yavaş şırınga ile içiriyorsun. 600 TL civarı 2dozu. İlk doz 2.ay 2.doz 4.ayında oldu. Yan etkisi olmadı. Sadece aşıyı kusmasın yeterli.
Eymenduygy Hiç bi şey olmadı çok şükür 2 dozunu da yaptırdık 🤗 620 TL ye aldım ikisini, zam gelecekti ilk dozunu aldığımızda söyledi eczacı diğerinide alıp buzdolabında saklamıştım 🤗