alerjik mamaların tadı ve kokusu alışılmışın dışında tuhaf, kızım 3 aylıktı hiç içeremedim ki biberon almadı, kaşıkla verdim hep kustu mamayı 2 ay anne sütü idare ettik doymadığını hiç düşünmedim çünkü hiç ağlama vs. Sıkıntısı yoktu, evet zayıf bebekti ki halen öyle,(mamayı verirse mutlaka deneyin kuzenimin bebeği çok seviyor ve içiyordu) ek gıdaya başlamış alerjik mamayı mamalarının içine ekleye bilirsiniz ben 4 ay kadar öyle yaptım. Kalorisini yükseltiyor kilo alımını sağlıyor. Kilosuna takılmayın keyfi sağlığı yerindeyse anne sütünüz ona yetiyordur üzülmeyin, kızım 17 aylık boyu ayına göre uzun 10 kilo gayet mutlu sağlıklı. 😊