H12345
kızıma a haftaya 1 yaşına girecek ve geçen hafta ilk kez korkmadan yürümeye başladı. Yeni yürüyenler için ayakkabı pek tavsiye etmiyorlar. Evde çıplak ayak yürütüyoruz, bahçede çimde sadece çorapla. Çimde çok müdahale de etmiyoruz, düşerse çime düşecek diye. Evde de sadece kafasını çarpabileceği yerlerde peşinden dolaşıyoruz tutmadan. Arada destek veriyoruz düşecek gibş olursa. Tavsiye ederiz😇👍