Kızlar bebeğim şuan 6 aylık bulunduğumuz yere yaz geldi bile ben hiç yazlık almadım şuan iki tane kısa kollu çıtçıtlı tayt giydiriyorum burası çok sıcak oluyor ayrıca akşama kadar klima açıcaz 1 aya kalmaz şimdi sorum şöyle alışveriş olarak ne alayım bu lcw nin askılı tulumlarını gördüm altı şor gibi kullanışlı olur mu