Mrymmhmt sütü parmağınız içinde en fazla 7 sn tutabilecek kadar ısıtın. 1,5 kaşık yoğurta sütten biraz alarak açın. Daha sonra süte karıştırın ve tencereyi battaniye yada kalın bir şeyle güzelce sarın 5 saat falan kalsin öyle. Sonra dolaba koyun kapağı hafif açık kalsın sulanmamasi için. Ertesi gün hazır olur inşallah 😊