aysbabe Kızlar merhaba bebeğime ağız yoluyla verdiğimde tükürüyor cıkarıyor mamasına damlatsam öyle versem olur mu acaba?
ArasSeda aysbabe ilk zamanlar tadına alışana kadar yapıyorlar onu direkt ağzına damlatmayın kaşığa damlatıp kaşıkla verin o zaman çıkarmayabilir
Sevda6767 aysbabe canım benimki de öyle yapıyordu hatta öğürüyordu merak ettim ağzıma damlattim aman Allahım nasıl Keskin bir damla. Boğazım yandı. Yazık dedim yavruya bir daha onu vermedim
Sevdamavi aysbabe olur canım mamaya damlat tadı kötü benimki de sevmiyor sab simplexi bayılarak içiyor
Ftmsrt aysbabe aynen olur bana da eczane de ya mama yada anne sütüne karıştır ver ilk etapta sonra alışır dedi
ArasSeda aysbabe hmm mamasına değil de ben biberonun ağız kısmına damlatıp da vermiştim mama içiyorum sanıyor ama damlayı içiyordu
aysbabe Sevdamavi onu bnde duydum olmadı bi onuda denerim yaa yazık cok zorlanıyor gazını cıkarırken 🥲
aysbabe okuyananne222 belki iştah acıcı ilacıda vardır ama bn gaz damlasını kullanıyorum cnm üstünde de öyle yazıyor ztn