Korkmayın desem de ilk deneyimde çok korkuyoruz bende öyleydim. Endişe etmeyin 6ve 7. aylar sadece tadımlık oluyor. Öyle üç öğün porsiyon yemiyorlar bazen yemek istemiyorlar zorlamayın , zorlanmayın. Zamanla zaten o da siz de alışmış olacaksınız. Endişe etmeyin. İnternette yedirebileceğiniz besinler ayına göre yazıyor ufak ufak verin. Zamanla usta bile oluyorsunuz. Ben şimdi birbirinden lezzetli bebek yemekleri yapıyorum 😎 eşim bile yemek istiyor hevesleniyor 😅