Kardelen06 Oyun çadırı almak istiyorum kullananlar memnun kaldınız mı ? https://m.trendyol.com/furkan/57935-ruya-evim-oyun-evi-cadir-barbie-cadir-p-2869134?boutiqueId=564543&merchantId=113481
defnesmomm Kardelen06 bizde var oyun çadırı ama bence 2 - 3 yaş civarı daha kullanışlı olur. Kendi kendine oyun kurup vakit geçirmesi açısından. Kızım 14 aylık, şimdilik kaldırdım, büyünce tekrar açacağım. 🌸