minnoscan parmak emmeye başlayınca gece uyurken verdim ben. 4. Ay da başladı geceleri emziğe, 14. Ayda kendi bıraktı. Parmağını emmeyi daha geç bırakır diye korkup emzik verdim. O zamana kadar pek istememiştim, kızım da tutmamıştı zaten. Emziği daha kolay bıraktırım diye düşünmüştüm. Ama parmak emmenin de düzenli kontrolü yapılırsa herhangi bir zararı olmuyormuş.