Merhaba herkese internette araştırdım ama yorum bulamıyorum size sormak istedim çapa hastanesi yenidoğan yoğunbakım ünitesi bebeği kalan var mı ilgileri nasıl bu pandemi döneminde ziyaret edilebiliyor mu? Bazı sebeplerden oraya sevk edeceğiz bebeğimi biliyorsanız yardımcı olabilir misiniz 🙏🏻