Benimo sağlıklı, düzenli ve bol su tüketerek beslenirsen süt azalmıyor, aksine kaliteli oluyor. Oğlum 50 günlükken başlamıştım, 3 ay diyet yaptım 12 kg verdim. Oğlum şu an 5 ay 20 günlük, hala anne sütüyle besliyorum, kilosunda-gelişiminde bi sorun da olmadı.