snowflake tatlismelegim benim bebegim de 3 ay 12 günlük bende kuyumcuya sordum en az 6-7aylıkken delebiliriz dedi eczanelerde delmiyormuş artık bana öyle söylediler
Minnossareannesi tatlismelegim Ben yazın deldirmek istiyorum nasipse 9 aylık gibi 🥰 büyüyünce çocukta daha büyük stres olduğunu düşünüyorum, isterse kendi deldirsin diye de bırakamam hepimiz küpe takıyoruz ( ki ben çok severim süslü püslü her şeyi ) elbet deldirecek..
tatlismelegim Minnossareannesi bence de.Bazıları belki istemeyecek falan demiş ama küçücük bir delik istemezse takmaz zaten
ZinD @tatlismelegim Minnossareannesi İsterse kendi deldirsin diye bırakamam demek çocuğumun istekleri önemli değil benim isteklerim önemli demektir. Buna hakkınız olduğunu düşünmeniz büyük sorun..
Kulahci tatlismelegim 9 aylıkken deldirmeye götürdüm eczaneye. 1 yaştan önce delmiyoruz dedi. Gecen hafta yaşında deldirdim
iamthed tatlismelegim Benim kardeşim ve kuzenim takmıyorlar mesela ve ikisi de annelere kızgın bu konuda.
tatlismelegim iamthed abartmışlar bence istemiyorlarsa küşe takmasınlar sanki görünür koca delik ne ilginç insanlar var görünmeyen bir delik için bile annelere kızıyorlar.Halbuki anneler nasıl bakıp büyütüp seviyor yavruları..
EdizinGizemiGizeminEdizi tatlismelegim yazık değil mi o yavruya,büyümesini neden beklemiyorsunuz,kovalayan mı var,belki deldirmek istemeyecek yavrucak.
tatlismelegim iamthed Ne EdizinGizemiGizeminEdizi kulağında minicik görünmeyen bir delik olsa ne olacak ki,istemezse zaten küpe takmaz !
BiciNanaMusi Mhmtaff gerçekten tebrik ediyorum sizi👏👏👏 o kadar video görüyorum ki nasıl korkup ağlıyor çocuklar bence değmez bi görüntü için ben oğluma iğne vurulacağı zaman bile stres basiyo ondan çok korkuyorum canı yanacak diye eğer bir kızım da olursa🙏🙏🙏sizin düşüncenizdeyim hiç acelesi yok bence de 💕
Mhmtaff BiciNanaMusi yani zamanı gelince zaten kendileri istiyorlar kendileri istediği için korkup ağlamıyorlar da kızım kendi cesaret verdi bana anne ben 10 a kadar sayarım biter dedi aynen de öyle oldu ☺️
iamthed Haddimi aşıyorum farkındayım ama neden bu küpe aşkı? Belki kızlarınız istemeyecek. Birisi bebeğine oje sürse linç edilir, bence küpe de bundan farksız. Hatta kalıcı ve riskli olduğu için daha da kötü.
tatlismelegim iamthed küpenin nesi kötü anlayamıyorum bununyazan sizin bile kulağınız deliktir eminim
Minnossareannesi tatlismelegim Dediğiniz gibi takmak istemezse takmasın, benim gibi süslü bir annenin kızının da çok seveceğini düşünüyorum zaten, yani inşallah 🙈❤️
EdizinGizemiGizeminEdizi tatlismelegim çocuğun canı yanacak diye diyorum ,git neresini istersen orasını deldir banane ya!!!
ZinD tatlismelegim Çocukların biraz büyüyüp kendi tercihlerini kendilerinin vermelerine izin vermek gerekir. Annesi olmak onunadına kararverme hakkını bize vermez. Her yaşta saygı.. ayrıca küçük yaşta kulak deldirmek kulaktaki kıkırdak yapıya zarar verir. Doktorlar net bir şekilde söylüyor bunu.
tatlismelegim EdizinGizemiGizeminEdizi yorum yaparken haddinizi aşmayın benim çocuğumu benden daha çok düşünecek haliniz yok,sananeyse de çık git postumdan🥳
Minnossareannesi ZinD Kulak deldirmeyi onun adına karar vermek kararlarını hiçe saymak olarak görmüyorum ilerde onun için stres yaratacak acıyacak mı diye korkacak bir durum olmasındansa hatırlamazken yapmayı tercih ediyorum annem de benim kulaklarımı deldirmiş ama bana saygı duymayan bir anne değil aksine harika bir anne bırakın herkes kendi bebeği ile ilgili kararı kendi versin annelik bu kadar net çizgilerle olmaz 🥰