Bebeğim 5 aylık oldu. 2 aya kadar hem beni emiyor hem de biberonla anne sütünü içiyordu. Birden biberonu bıraktı. Hangi markayı denediysem almadı. Sütüm azaldı sonra mama da içmedi hangi mamayı aldıysam onu da kullanmadı. Zorla kaşıkla vs vere vere bugüne geldik. Tadıma başlatıcam artık. Ama kilosu yaşıtlarına göre çok az geliyor bana. Emiyor ama sütüm çok az geliyor geceleri sürekli uyanıyor sizin bebekleriniz 5. Ayda kaç kiloydu ?????? Ve nasıl bir yol izlediniz