Ne yaptıysam olmuyor gerçekten. Sürekli emziriyorum, artık daha da zorlaştı. 20 gündür bestlak damla kullanıyorum,kuru dur kaynatıp içiyorum, kuru incir hurma tüketiyorum. 4 litreye yakın su içiyorum karnımı doyuruyorum,sıcak su ile Sürekli masaj yapıyorum. Ama sütüm artacağı yerde iyice yokoldu. Kafayı yemek üzereyim . 5,5 aylık bebeğim. 3 . Ayından beri akşamları hiç arttırmadan 120 yada 90 cc mama takviyesi yapıyorum. Ama artık bu artacak ne yazık ki. Emsin emdikçe sütüm artar diye süt olmadığını bildiğim halde emziriyorum ,ağlasada gezerek sakinleştiriyorum yine emziriyorum ama olmuyor. Neden yani nerede hata yapıyorum,olmayınca olmuyor mu gerçekten karnımı da doyuruyorum sadece ekmek yemiyorum. Süt diyeti yapıyorum ama sebzedir meyvedir tüketiyorum. Ağlamamak için kendimi zor tutuyorum. Çünkü alerji mamasından nefret ediyor biberon da istemiyor emmek istiyor. Şimdi ben bu bebeğe yetemiyorum diye çığlıklar atmak istiyorum. Bebeğim uzun uzun uyuyor emdiğinde ama şu sın haftadır o da azaldı tam doymuyor. İyice acıkmadan mama vermiyorum ısrarla emziriyorum. Motılıum hap vermişti süt arttırır diye onu da içemiyorum yan etkilerinden süte geçiyor diye. Ne yapmalıyım. Ya şunu yaptım net sütüm geldi deyin bana yada yapacak birşey kalmamış mamayı arttır deyin ne yapayım ben