Merhaba dün gece bebeğim hiç uyumadı sürekli ağlayarak uyandı. Diş olmadığına eminim. 17 aylık bu arada. Çocuk doktorunu aradım izindeymiş. Biraz da huysuzdu telefonun flaşıyla bademciklerine baktım. Hafif şiş gibi ve üzerinde minik minik beyaz noktalar var. Enfeksiyon mu oluyor şimdi bu ? Öğleden sonra aile hekimine gideceğim. Bilgisi olan yanıtlayabilir mi ?