Kilo almadığı için doktor mama ya başlattı biberon verdiğim için bi anda meme almak istemedi . İki gün dür uğraşıyorum ne yapmam lazm tekrar geri dönermi. Emzirme danışmanı pArmagını emdirterek memene getir dedi bi kaç sefer denedim 2 dk öyle aldı bi kaç sefer sizce daha neler yapabilitm tekrar döner mi normalde 4 aylıkken olur ataklar bizimki bilmiş olduğundan şimdi başladı dedi doktor napcam bilmiyorum