bsrt https://resmim.net/i/TQbGb Yeni yeni ayakta duruyor desteksiz bazen adım atarken bacakları acıkmış gibimize geliyor normal mi duzeliyr mi
Minik_SerCem bsrt gayet normal görünüyor benim yeğenleriminki daha fazlaydı yay gibi mesela ama büyüyünce geçti hepsinin ki
Emreersavas bsrt ayağına giydirdiğimiz patikler yüzünden olabiliyor. Oğlum tek ayağı yürürken dışa atıyor gibiydi endişe ederek Dr foto yolladık. Takip demişti. Sonra ben ayağına birleyen giydirmedim. Çorap sadece ve düz yürüdü. Bi deneyin bi kaç gün derim.
Sevim_keles bsrt cok yok normal eğer ayrık olursa tek cöğümü bol güneşlenmesi gerekiyor benim büyük oğlumun cok ayrıktı doktor toprakta bacakları acık bir şekilde güneşte oynasın dedi yaptım ve gecti
Prensesannesii34_ bsrt bilmiyorum üste kalsın. Ama herhalde yeni yeni yürümeye başladığı için böyle bacaklarını açıyor dengelemek için
BabyGroot bsrt düzeliyor zamanla zaten çok da açık görünmüyo erken ayakta durmaya başlayan bebeklerde oluyor daha sık
bsrt [silindi] evet kullanıyorum sürekli emeklemesi oturması herşeyi erken yaptı zaten ama bu açıklık neden
[silindi] bsrt olabılır erken yürümeye basladıysa veya bez kaynaklıda rahat edemiyor olabilir ama siz yinede dr goturun bi belkı d vitamininin dozunu yukseltir
bsrt Emreersavas evet bende çoraplarını giydirdim şimdi dediğiniz gibi yapicam tam basiyor parmak ucu kullanmıyor zaten ama yeni olduğu icin mi böyle acaba bilemedim
bsrt Prensesannesii34_ evet zaten tam dengede duramuyir düşüyor belli bı süre sonra ama inşallah oyledir ya