4 aylık bebeğim var anne sütü ile besleniyoruz poposunda sivilce gibi kızarıklık, kafada konak başlamış , sesli kaka (doğduğundan beri sesli ama gazlı olduğu için) bugün köpük şeklinde cıktı bir ara salata yediğimde yeşil sümüksü olmuştu, ya bunlar alerji mi?
Ayrıca memede durmama(gündüz) sanırım meme reddi 😥 Asla kucaktan inmiyor çok huysuzluğu var 4. Ay atağı var delirmek üzereyim dün akşam tam 4 saat aralıksız kucagımda taşıdım asla uyumadı durmadı 🤦🏼♀️ Nolur beni rahatlatın sevgili anneler