Merhaba anneler,
Kızım 6 ay 26 günlük. Her çocuğun gelişimi tabiki farklıdır bunu biliyorum ama sizlerden fikir almak istiyorum. Kızım yüz üstü döndüğünde ilerlemek istiyor. Emeklemeyi beceremediği için yüzer gibi hareketler yapıyor ama gidemiyor diye sinirlenip çığlık atıyor. Aynı şekilde yürüteçe koyduğum zaman önünde oyuncakla teşvik etmeye çalışıyorum. Geri geri gidiyor ama öne doğru gelemiyor bu da onu kızdırıyor. Ve benim kızım sürekli kanguru gibi zıplıyor. Zıplamayı o kadar çok seviyor ki bazen emerken uyuyakalıyor gazı çıksın diye dik tuttuğum zaman uyku sersemi bile zıplamaya çalışıyor. 🤷♀️🤦♀️Bazen koltukaltından tutup adım atar gibi hareket etmesini sağlamaya çalışıyorum karşısına da sevdiği oyuncağını koyuyorum gitmek istesin diye. Adım atmaya çabalamadan zıplaya zıplaya gidiyor. 🤭 Yani size bir kaç sorum olacak.
- Kızıma emeklemeyi öğretebilir miyim, yoksa kendileri mi öğreniyorlar?
- Adımlamayı nasıl öğrenebilirim? Bebeğimden tutunup kalkmasını yürümesini beklemiyorum tabiki. Sadece ayakları yerde dik pozisyonda tuttuğumda adım atmak yerine zıplıyor. Anlatabildim umarım.
Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim. Teşekkürler şimdiden 🤗