Zhr-00 fatimas27 doktora gittim bagirsak düzenleyici şurup verdi başta faydası oldu ama şimdi fayda etmez oldu tekrar götüreceğim
fatimas27 Durukusunannesii ben onu kullandım gazı felan bitti çok şükür. O bittikten sonra bunu kullandım oda kabız oldu oglun
Melike_ceylan_ nneslihan monovit D3 kullanıyom bdne size bsy sorcam bnm oglumun B12si 850 ama yuksek Bı sakıncası varmı sonucta vıtamın oda ama Bı sorun olurmu B12si yukske olan oldu hıc
Tugbakivanc Muhasebeciana aaaa onada mi 🤷🏼♀️ aslında şaşırmamak lazım sürekli her şeye zam geliyor çünkü
fatimas27 Asel_sahra ben de bıraktım vermeyi bu hafta doktora gidecegım ocean varmış kızlar onu da söyle söylediler bakalım soracağım doktora
Asel_sahra fatimas27 verdinizmi saglik ocaginin verdiğini bizmki 40 gunluk bi haftadr kaka yapamiyor omu yaptı doktora mi goturim napacagimizi sasirdk
fatimas27 Asel_sahra canım verme ondandır beri oglum öyle kullanma doktora söyleyin başka bir tane al . O damla üzerine huzursuzlandi aglıyor kabız oldu vermiyorum damlayı çarşamba doktora gidecegım yeni bira tane yazdiracagin
AylinAlaz fatimas27 ben 1 ay kullandım bılmeemedm ocean marka kullan canım. Icınde katkı maddesı yok. Bırde su saglık ocaklrının verdıgı demır ılcınıda kullanmayın ıcınde paraben var