civcivinannesiii Merhaba güzel anneler benim oğlum 6 ay 10 günlük 2 gündür çok kötü öksürüyor ve burnu akıyor anne sütü veriyorum ek gıda daha doğru düzgün vermiyorum neden böyle oldu acaba böyle olan varmı varsada nasıl geçti şimdiden teşekürler
Ahazize civcivinannesiii küçük havlu, tülbent , mendil gibi bişeyi ısıtıp göğsüne ve sırtına koyabilirsiniz zıbınla kıyafet arasına. Sıcak tutar göğsünü, biraz rahatlatır. Geçmiş olsun
glbgci civcivinannesiii ıhlamur verebilirsin canım bize de doktorumuz tavsiye etmişti. Bir de sırtını sıcak tut sen farketmeden terleyip soğuyor olabilir. Ben oğlumun sırtına hep bez koyuyorum
civcivinannesiii Busraata evet canım çok haklısın götürücem hastaneye allah korusun cigerine felan inmeden teşekkür ederim 🙏
civcivinannesiii glbgci aynen canım haklisin bende 2 gündür bez katıyorum sırtına teşekkür ederim cevabın için 🙏
leynanin_pembemantosuu civcivinannesiii oğlum 1 ay 2 hafta önce sesi gitti öksürdü burnu aktı 2 hafta uğraştım geçsin diye balgamı falan vardı üşütmüştü kısacası kaynamış pekmez verdim annemde bizi o şekilde büyüttü içerdik hemende geçerdi 1 kaşık kaynamasın soğumamış pekmez verebilirsiniz
civcivinannesiii leynanin_pembemantosuu aynısını annemde söyledi bende denicem onu çok zor ya çocuklar hasta olmasın teşekkür ederim rabbim sana bagislasin canim 🙏
irmc civcivinannesiii doktora götürmelisin canım sanırım bu ara hastalık zamanı benim bebeğim de 1 yaşında aynı şekilde ilk başta öksürük oldu burnu aktı daha sonra da göğsüne indi hırıltı oldu bronşit olmuş doktoruna götürdük ilaçlarını içirdim hava verdik şuan daha iyi dikkat et balgam aşağıları inmesin çok geçmiş olsun
civcivinannesiii irmc çok teşekkür ederim canım allah razı olsun cok zor evet çok kötü öksürüyor hemen hastaneden randevu aldım gidicem bugün 🙏🙏rabbim sana bagislasin canim