Kızlar meraba
bebeğimde süt alerjisi var ve 4 aylık şuan doktorumuz kilosunu yeterli bulmadığından mama da kullanmamızı istedi malum diyette dolayı da sütüm haliyle etkileniyor ama ne yaptıysam bu çocuğa mamayı içiremşyorum aptamil kullandım ilk onu hiç sevmedi evolvıa aldık bunu da asla ağzına sürmüyor uykukuken bile yapıp verdiğimde kafasını çevirip hırçınlaşıyor reddediyor zaten bugünlerde meme reddi de yaşıyoruz ama en azından uyku modundayken emiyordu bu mamayı sevdirip içirmem gerek lütfen tecrübelerinizi yazıp yardımcı olurmusunuz??