Bızım 3 5 7 13 du ıkıncı dozu gecen olduk doktor sadece bır dozunuz kaldı 13 ayda dedı 7 ayı yapmıcakmıs kaldırılmıs
bırde bazı anneler gıtmeden fıtıl ve surup verıyor doktor 38 olmadan vermeyın dırenc saglasın dıyo ben hep uydum ama artık gıtmeden vercem surup ıkıncı doz cok etkıledı bızı rota nımerıx bexero ucunu aynı gun vurdurduk doktor zararı yok az ates yapar demıstı sız nasıl yapıyosunuzda atesı cıkmıyo fırıl verende varmıs Zararlı degımı fıtılımızın adı ne ben artık gıtmeden doktora vercem