bebeğim 13 aylık ve çok iştahsiz ne yapacagımı yedireceğimi şaşırıyorum cok yoruldum.babybomb diye organik iştah açıcı bir şurup varmıs bugn ondan şipariş verdim kullanan memnun kalan anneler var mı. ve de lütfen yemeyen bebekle ilgili tecrübelerini paylasacaklar biraz neler yaptıgınızı anlatırmısınız🙄