Ayseell Merhaba arkadaşlar yenidoğum yaptım daha 5 günlüğüz 2 gündür çocuğumun karnından gur gur sesler çıkıyor miğdeden gazı veriyor ama karından veremiyor daha doğrusu kakasını yapamıyor birde salık olduk sınırdaymışız 15,2 değeri ne yapmalıyım ?
Kalbim11 Ayseell canım sarılık degerı 21.5 aürekli emzir saate 1 emzir bide bebekler kanız olmaz anne sütü aldıgı için 10 gğn mama alan benek 5 gün kala yapmaması normal sakın sabun koyma işte kulak çöpü ile dürtme yapma cok tehlikeli bol bol emzir sarılıgı gecer
Eb1 Mama veriyor musunuz? Anne sütü alıyorsa kabızlık olmaz. Sık sık beslemelisiniz. Karın masajı ayaklarıyla yavaş egzersizlerle bağırsakları çalıştırmalısınız.
Ayseell Eb1 yok mama vermiyorum sütüm çok fazla güzelde emiyor ama gaz ve kakada dediğim gibi sorun yaşıyoruz
Hum34 Bol bol emzirmeniz lazım sarılığa karşın. Ama eğer süt yetmiyorsa ki yetmeye bilir mama + meme yapın. Ben öyle yapmıştım. İlk memeyi verip sonra mama vermiştim.
Mombaby123 Canım şekerli su verme gecmiyo sık sık yarim saat de bir kez emzir geciyo sarılık korkma zeytinyağı sütün kat ver derdim ama çok küçük kabızlığı varsa onun için bi şey diyemiyecm ama karnına bol bol zeytinyağıyla günde 10 dakika yap ben onun çok faydasını gördüm