Kızım 1 ay 22 günlük doğduğu günden beri ağlama krizleri oluyodu, uyumuyordu ve genelde huzursuzdu. Kolik nedir bilmezken biranda kendimi kolikle mücadele içinde buldum. Çaylar damlalar masajlar derken 3 ay dolmasını sabırsızlıkla beklerken bir yandanda üzülüyorum en ufacık hallerini tadını çıkaramıyor gibi hissediyorum. Doğduğundan beri kucağımda aslında kolik bebek annesi olarak aslında bir şans gibide geliyor arada.. hep kucağımda sakinlestirip uyutabildiğim icin saatlerce yüzüne bakıp sarılabiliyorum ona.. kızım uyurken hep düşünüyorum acaba kolik bebek olmasında benim ne kadar katkım oldu? diye.. siz de düşünüyor musunuz? Merak ettim. Yediklerim, içtiklerim, sürekli oturarak çalışmam, iş stresim, eş stresim çok etkilemişmidir diye düşünüyorum hep.. siz neler yediniz mesela en çok hamileliğiniz boyunca ? Ben en çok maalesef çikolata, patlamış Mısır ve mandalina portakal tükettim. Düşüncelerinizi merak ediyorum 🌸