homosapiens Tam 6 ay oldu ama eskisi gibi kokuları tam alamıyorum maalesef :( Misal ne eşim nede ben sigara kullanmayız ama, en sevdiğim yiyecekten sigara kokusu alıyorum. Veya en sevdiğim tatlıdan balık tadı :( Geçecek diye bekliyorum inşallah geçer..