Günaydın anissler 17 aylık oğlum için bayramlık almayı planlıyorum ne alacağımı da tam bilmiyorum siz neler alacaksınız bebislerinize birbirimize fikir olsun (aklim tek kot slopet var ama kararsizim ) alıp bayramda oglusumu giydirecem resim vs çekeriz ben esm oglum koronadan başımızı evden cikaramiyoruz zaten annemler izmirde korona belki biter de giderim diye düşünüyordum bu sene yine kaldı çıktığından beri görüşmuyoruz 😐icim buruk