Günaydın arkadaşlar
Kızım 5.5 aylık. Gündüz uykularında bir sorun yok. Ancak gece o kadar kötü uyuyor ki. Gözlerimiz şiş geziyoruz artık. Bir sağa bir sola aralıksız dönmeler, Göz kapalı konuşmaya çalışmalar, eliyle yatağı kaşıyıp ses çıkarmalar, uyku arkadaşını yemeye çalışmalar vs. Kendini uyandırmak için her şeyi yapıyor. Bütün gece piiişşş piişşşş arada kucağa al uyutmaya çalış vs. Max 15 dk sürüyor. Niye böyle anlamıyorum 10 gün öncesine kadar gayet iyi uyurdu. Şu an akşam 10-10.30 sabah 6 arası bu şeklde uyuyor. Bir de Var mı tavsiyesi olan veya benzer durumda olan