Durukusunannesii Şuan tek gözle yazıyorum 😩okadar uykum varki hergün alarm gibi 7 de uyanıyo asla şaşmaz kaçta uyursa uyusun . Sizin bebişler nasıl benm gibi olup snra değişen varmı
Faimee Durukusunannesii 7 çok iyi bi saat 🤣biz genelde 5 te uyanırız bugün şans eseri 6 da uyanmış 🤣🤣🤣
ruzzzzzz Durukusunannesii çocukların geneli öyle zaten 7 de uyanıyo biraz oyalıyorum 8 emip 1 saat daha uyuyo 4.5 aylık akşam 7.30 da uyumuş oluyo gecede 3 kere rüya öğünü besliom 11-2-5
Asli123 Durukusunannesii bizde de durum aynı 😂 7.12 de uyandık. Ben alıştım. Erken uyuyorum. Sabah zorlanmamak için
Durukusunannesii Saritasmrve valla yoruldum 1 ay öncesine kadar 10-11 e kadar uyuyoduk 4. Ay atağından snra degsti dahada düzelmedi
Pinky35 Durukusunannesii aynen bizimde öyle oldu , sonra bide ne oldu 6 aylık olunca yine bi atak haftası geldi gece de saat başı uyanmaya başladı. Şimdi çok şukur atlattık 😊 gece uyusun da sabah erken kalksa da sorun değil 😃 saat başı uyanmaktan iyidir
eceunverkanra Durukusunannesii 11 e kadar uykuyu ben daha hic goremedim bilion mu sen gene yasamissin ah maziii der der icerlenirsin benim 11e kadar uyumuslugu yoktur😂😂😂😂 Gece cok uyaniyo mu deliksiz mi uyuyo
Fitifiti Durukusunannesii İyi de kalkması gereken saatte kalkıyor bebeğiniz. 7-7:30 arası güne başlamaları lazım. Keşke benimki de o saatte uyansa.
ruzzzzzz Bide ben hemşireyim yıllarca nöbette uykusuzluğa alışmışım sanırım hiç koymuyo 2 saat deliksiz uyuyunca wayyy mis gibi uyudum diom😂
Durukusunannesii ruzzzzzz Ben hiç alışkın değilim bide ataktan önce hep 11 e kader falan uyurduk kızımla oyuzden 😂
GnyGms Durukusunannesii hayalimdeki bebege sahipmişsiniz vala masallah 😅 her gün 6 bilemedin 7 de ayakta benim sıpa🤷🏼♀️
Durukusunannesii Fitifiti İşte biz bunda önce bu saatte uyanmıyoduk 10-11 arası uyanıyoduk ataktan snra böyle oldu oyğzden zorlanıyorum suan 😞