8 aylığz halen meme reddi ile boğuşuyorum. 3.ayda başladı yatarak emziriyorum sadece sakin ol sen gerilme üzülme beraber duşa girin tentene temas uyuduğu zaman hemen emzir . Ben hep öyle yapıyorum. Sağ sütünü. Sütümu sağıp babasıyla beraber ağzına şırınga ile sıkıyorduk. Doktorum ne olursa olsun biberon kullanma dedi .