tostosumm hadi ya ben de kuladayım şimdi ailemin yanına geldim sana sorayım. Yarın salihliye medigüneşe kalça çıkıklığı için ultrosona gideceğiz 3 ay olmamıza az kaldı izmire de haftaya döneceğiz mecbur yaptıralım dedik. Sizin bir bilginiz var mı ? Randevu vermediler gelince cezbeden ödeme yaptıktan sonra alabilirsiniz sıra dediler izmirde veriyorlar randevu biraz saçma geldi ama yarın çok beklemeyiz umarım