Kızım şuan 2 yaşında, Kızımı Kasım ayında göz doktoruna götürdüm elimde videosu bile beraber sol gözünde kayma vardı doktor kızıma göz damlası vs bir şey uygulamadı kayma yok dedi özet geçiyorum kızımın göz kayması devam ediyor benim için rahat değil devlete gittim ve kızım ya içe doğru kayma olduğunu söyledi doktor ben oradan çıkıp özel gittiğim hastaneye gidip şikayet ettim o gün telafi etmek için kızımı muayane ettiler ücretsiz 15 lira katkı parası mi ne aldılar muayane olurken kızıma göz damlası damlattılar kızım da kayma var dendi 3 ay kapama 3 ay gözlük denildi tam tamına tedavisine kızımın geç kaldık beni tekrar arayıp size karıştırdığımız zamanı geri getiremeyiz ama başka doktorumuz kontrol etsin dedi ben bu hastaneyi dava etmek istiyorum avukat var mı aranızda bana akıl ve yol verecek olan. Tam detaylı anlatamadim kızım uyandı kucağım da uyutmaya çalışıyorum bir yandan. Ayrıca gözlük recetesinde astigmat çıktı ortaya ve himetrop değeri bunu da söylemesi kendim öğrendim neye inanacağını şaşırdım dava etmek istiyorum en büyük hakkım diye düşünüyorum