DenizRuya Merhaba anneler kızım 7 ay 10 günlük 7.ay rutin kontrolde az kilo aldığını söyledi doktoru ve 1 hafta sonra kilo takibine gönderdi dün tekrar takip için gittiğimizde kızım kilo almamış aksine 40 gr vermişti kilo alımı durduğu için ınfatrini protein mamasına başlattı ama tedirginim bu mamayı kullanan varmı bi anda kilo aldırmıyor değil mi günde kaç tane veriyorsunuz
AselMeva DenizRuya kaç kilo kızınız acaba 4.ayda bizde 300 grm aldık doktora sorduğumda a bu mamayı hayır hiç gerek yok demişti bize
DenizRuya 3melek1anne Oda kilo alması için protein mamasımı bi faydasını gördünüz mü kilo alabildi mı
DenizRuya AselMeva Kızımın kilosu 7.440 di 1 hafta sonra takibe çağırdığında 7400 olmuştu kilo alımı durmuş yani o yüzden bu mamayı başlattı sizi takip için çağırmadı mı doktorunuz