Kızlar 10 aylık olduk biz hiç dışarı çıkmadık hep evin içindeyiz çocuğum dışarıyı hiç görmedi neredeyse 😓 ne komşu ne arkadaş şimdi memlekete geldik yengemin kızı var oda 10 aylık o kadar cazgır hareketli çığlık atan bir çocuk ki benim oğlum ondan korkup ağlıyor 😓 insanları görüyor ağlıyor 😓 kendimi hiç böyle kötü hissetmemiştim ya o kadar acınır bakıyor ki çok üzüldüm 😓virüsten dolayı pek çıkarmadım hep korktum arada balkona aşağı parka indik ama hiç böyle alışmış gibi değil şimdi memlekete geldik burada virüs vakası çok az olduğu için dilediğince çıkarıp gezdirmek istedim ama sonuç böyle olunca kendimi çok kötü hissetim çünkü bebeğim evde canavar gibi çığlık atar yerlere vurur duvarlara tırmanır saçlarımızı çeker tırlamardı burda neden böyle sessiz oldu bilmiyorum ki