busrasilra14 bebislerin elleri soğuk olabilir telaş yapmayın, üşüdüğü anlamına gelmiyor bu. Göğsü sıcaksa-ki muhtemelen sıcaktır- sıkıntı olmaz. Zaten örtünün altına sokmayın ellerini. Bu aylar ellerini kullanmaya başlıyorlar çünkü. Allah korusun örtüyü yüzüne çekme ihtimali yüksek, ben 1-2 kere oyun oynarken yaptığını fark ettim. Yatarken de mutlaka ellerini örtünün üzerine çıkarırım.