Masal22 Sab simflex damla kullananlar günde kaç damla kullaniyorsunuz ve gaz için neler yapıyorsunuz cok kötü durumdayiz
Canogluss Masal22 ayy o damla bize hiç iyi gelmedi canim verdikçe cocuk daha da çıldırır olmuştu . Günde 4 defa 7 damla verirdim ama degistirdim bebeğim sakinleştirici. Suan 6 aylik oldu geçti tüm hepsi şükür ama istersen değiştir damlayı
Rkydmn Masal22 bol masaj ve günde 3 kere 8 damla veriyorum yanında biogaia var onuda günde 1 defa 5 damla veriyorum
EC0709 Masal22 valla her cocukta damla isi değisiyormus hangisine hangi damla yarıycağı belli değil amaaaa bize sab simplex yaramadı bıraktık doktor günde 3-4 defa 10-15 damla demisti simdi mommys bliss kullanmaya basladık hayırlısı
Nur_94 Rkydmn bende sab Simplex ve BioGaia kullanıyorum da sab simlex günde 1 kez 8 damla verdim ben yanlış mı anladım acaba günde 3 kez 8 damla yani toplamda 24 damla mı vermem lazım ?
Seda19 EC0709 memnunmusunuz bende sipariş ettim e bebekte suan indirimde 164 lira, deneyeceğim insallah çare olur, kaç aylık bebeğiniz kaç damla kaç kez kullanıyorsunuz 🙊
esragncr Masal22 benim bebeğimde de oluyor kimyon çayı denesenize ben denedim rahat gazını çıkarıyor ama hala uykuda kasılmalari var ağlayarak uyanıyor
EC0709 Masal22 doktorumuz o sekilde söyledi. Hatta biz 5 damla kullanıyorduk böyle etkisini göremezsiniz dedi
Masal22 esragncr ben dogdugundan beri içerim kimyon ama 4 gündür ise yaramıyor 8 ve 12 arası asiri agliyo sab verdim şimdi uyanri yine gazi var
BalarisiYusra Masal22 bundan kullan daha iyi işe yarar canım hatta ikisini bir kullan bizim doktor öyle vermişti
BalarisiYusra Masal22 dene canım biz kullanmıyoruz normalde şimdi kabız oldu diye verdim 8 aylığız gaz sancısı bitti kabız başladı🤨 bitmiyorduuu
AEA_A Masal22 metsil yazdı dr çok da iyi geldi ayrıca hiccc sevmemesine rağmen benimki ni bazen yüz üstü uzandırıyorum gazı çıkıyor bir iki. 4 aylığız metsil alana kadar canımız çıkmış di bizimde
BalarisiYusra Nur_94 3kere 8 Damla sap simplex biogaia 1kere 5 damla doktor bize öyle yazmıştı Aklımda kaldı
Rkydmn Nur_94 ben burada post açmıştım kaç damla vermeliyim diye çoğunluk günde 3 kere 8 damla yazmıştı öyle veriyorum bende.
Seda19 Nur_94 bize de doktor bu şekilde söylemişti 6 saat arayla beş damla çok gazı olduğunda 10 damla da verebilirsin hangisi doğru ki zaten oda bi işe yaramadı 😀
AEA_A Masal22 dr bize günde 4 damla dedi biz araştırdık herkes 8 veriyor mus biz 6 verdik. Gayet iyi ve ucuz yani alın derim
Oglusannesi26 Mableb diye bir damla var çok işimize yaramıştı bizim , zeytinyağı katın mama içiyorsa mamasina emiyorsa çay kaşığıyla ağzına verin , masaj yapın yağla inşallah ise yarar