5 buçuk aylık ben gündüzleri 3 saatte bir 120 cc veriyorum canı isterse bitiyor istemezse 20-30 cc kalıyor gece de 4 saatte bir veriyorum ya da 5 biz alerji maması kullanıyoruz aptamil pregomin as ama alerjik olmasaydı yine aptamil kullanırdım nedense bana diğer mamalardan daha kaliteliymiş gibi geliyor hep bildim bileli aptamil var çünkü