Azraaa02 yaa kiyamamm ikinizede oyle deme canim benim onlara senden iyi kim bakabilir.Disi cikiyordur belkide sana ihtiyaci vardir.Ama uyku saatlerinde biraz sikinti var 7de kalktigi icin gece uykusuna gec gecer.Oyuzden kendini ordan burdan atiyordur.Biraz sabir ve dua annelik malesef cok zor.Allah yardimcimiz olsun