Zeyy16 ben uzun zamandır kullanıyorum hiç yaşamamıştım da sanki 1 haftadır oluyo gibi. Ama prima yada sleepy gibi değil çok çok az. Son siparişimde deneme amaçlı 1 pakette külot bez söylediim. Şimdi karışık bağlıyorum aynı numara ama onda hiç olmuyo. Bidaha ki siparişimde yarı yarıya söylerim diye düşünüyorum.