Kızlar kızım 2 gündür kabız, yaptığı zaman ağlıyor bağıra bağıra bu gece de asla huzurlu uyuyamadı 5dk da bir ağladı susmadı ne yaptıysam rahatlatamadım şimdi oturduk beraber, Yine ıkındı ıkındı ağlamaya başladı baktım yine kabız yapmış zeytinyağ verdim sabaha rahatlatır inşallah çok rahatsız ediyor demek ki Yavrumu 😖 sahur vakti geldi zaten hortlak gibiyim de Ne ederük böyle bilmiyom 🤨
uykusuzluk başa bela 🤦🏽♀️ Sizde durumlar nedir ❓