36DorukEgemm36
Normal canm doktor bana 6 ay da olabılır 1 sene de olabılır demıstı korkma dedı. Ama ben 3 ay sonra oldum suan 5,5 aylık kızım 2 gun once oldum hasta düzensiz gidiyor herzman böyleydi bir ümit düzelir dedm belkı ama malsef olursun yanı sıkma canını tabı olana kdr bel agrısı karın agrısı kasık agrısı oluyor.