Hilokiiii evet şapka ,bandana taktırmazlar anca 3 yaştan sonra izin veriyorlar.bakma sen toka da taktırmıyorlar ben haberi yokken (oyuna daldığında)bu eski demir çıt çıtlı tokalar varya onlardan takardım.gevşek olunca fark etmezdi toka olduğunu.lastik toka mümkün değil taktırmazdı.hemen saçından çekip alırdı.valla sana kız çocuklarının işve cilvesini bi anlatsam daha nelere heves edip o günleri iple çekeceksin de işte hepsi zamanla😆😆.en güzeli de komşuculuk (oyuncak yemek,tencere ve kahve takımı ile)marketçilik oynamak oluyor😆😆..