Gorkeminannesiii 8 aylıkken çıktı bizim de ilk dişler, macunsuz fırçalamaya başladık o dönem, başlarda istemedi ama ben hep onun yanında fırçaladım kendi dişlerimi, 10 ay gibi özendi, başladık düzenli fırçalamaya. 1.5 yaş civarı macun da aldım rocs un. Şimdi kendi banyoya gidiyor fırçasını istiyor, babasıyla fırçalıyorlar (eşim diş hekimi 😃 evde uzman besliyoruz haha)
özellikle tatlı bir şey ya da dişe yapılabilecek bir şey yedirdiğinizde gün ortası da olsa mutlaka fırçalayın. 🌸